fredag 11 mars 2011

Promenad + Bilder

Nyss hem kommen från en promenad med Diesel som blev längre än planerat men det var så fint väder så det gjorde då inget ting :-) Diesel var riktigt duktig i dag han lyssna bra på inkallning inte för att jag behövde kalla in specielt mycket då han promenerade brevid mej stor del av promenaden :-) Man fick nästan putta iväg han ibland så han skulle springa och nosa lite.
Diesel har blivit så härlig att ha lös på promenader nu på sista tiden, skönt att veta att allt slit har gett resultat :-)


En hel flock fåglar som var intressanta, är man fågelhund så är man :-)


Fler fåglar åt det hållet.


Min snygging :-)


Kommer!




Så här gick Diesel stor det av promenaden självmant :-)


Och så här :-)


Eller strax framför men


Höll bra koll på vart jag var :-)

2 kommentarer:

Jenny, Elba o Dio sa...

Elba har blivit likadan som Diesel. Man måste liksom putta iväg henne för att hon ska gå iväg... Fast det är samtidigt trevligt att ha hunden vid sidan.

Ibland har jag tappat bort henne och tittar och tittar runt omkring, och så är hon alldeles bredvid. Hihihi!

Diesel och Tim sa...

Jo visst är det trevligt med en hund som håller sig i närheten men det har hänt att jag trott att Diesel försvunnit och kollar runt som en tok men då går han bakom en :-) Det kanske är ett släkt drag att "gömma" sig så man undrar vart dom tog vägen hihi Dom är bra roliga dom små vovvarna :-)